×

Реєстрація

Увійти

Потрібно ввести Ім'я!
Потрібно запровадити Прізвище!
Ім'я не є дійсним!
Прізвище не є дійсним!
Введіть правильну електронну адресу Наприклад (info@domain.com) !
Потрібно ввести Електронну адресу!
Електронна адреса вже зареєстрована!
Потрібно ввести Пароль!
Введіть правильний пароль!
Введіть 6 або більше символів!
Введіть 16 або менше символів!
Підтвердження пароля не збігається!
Потрібно прийняти умови та правила!
E-mail чи пароль неправильний!
Confirm that you are not a robot!
You did not pass the robot test. Please try again.
Код товару:697714277

Двигун з повітряним охолодженням Eaton для авіатехніки MPEV3-019-2

Наявність: Є в наявності

Безкоштовна доставка
Зробимо доставку протягом 24 годин! Надсилаємо товар абсолютно будь-яким зручним способом.
Детальніше
Оплата
Наші клієнти можуть вибрати будь-який із доступних варіантів оплати – ми робимо все, щоб Вам було максимально комфортно
Детальніше
Гарантія
Надаємо 12 місяців гарантії на товар. Перед продажем все обладнання проходить додаткову діагностику.
Детальніше
Про нас
Ми працюємо з 2013 року, готові допомогти з ремонтом та встановленням на нашій СТО у Києві.
Детальніше
Опис

Двигун з повітряним охолодженням Eaton для авіатехнікиMPEV3-019-2

Модель моторних насосів Eaton типу MPEV3-019-2 призначена для подачі гідравлічної енергії на комерційних літаках. Моторний насос складається з електродвигуна з повітряним охолодженням та гідравлічного насоса з аксіальним поршнем зі змінним робочим об'ємом. Гідравлічний насос включає вбудовану ступінчасту ступінчасту маточину, яка подає впускний тиск на поршневий насос. Як робоче колесо, так і поршневий насос наводяться безпосередньо в електродвигун.

Цей моторний насос був розроблений для заміни моделей MPEV3-022-5 та MPEV3-012-2B у додатках, де доступний низький вхідний тиск. Гідравлічний насос був перевірений на літаках Dassault Falcon 2000 та електромоторі на літаку Canadair Regional Jet (CRJ). Модель MPEV3-019-2 важить 21,5 кг у порівнянні з 22,4 фунтами для моделі моторного насосу моделі MPEV3-022-5. Мотор-насос був затверджений для керування вантажними дверима на конвертованих серіях DC-8-60 та інших вантажних конверсійних літаках. Нова модель MPEV3-019-2 має прогнозований MTBF в 15 000 годин.

Ключові конструктивні особливості

Модель MPEV3-019-2 є екологічно герметичною та кваліфікованою для MIL-STD-810E. На обох кінцях передбачений електродний електродвигун із захисним ущільненням, а також кожух вентилятора електродвигуна. Насос також включає нове ущільнення вугільного валу, а вбудоване впускне робоче колесо розташоване на кінці поршня клапана насоса. Менший розмір рами зменшує тепловіддачу, а дев'ять поршневих конструкцій зменшують пульсацію тиску в насосі. Зміщення моделі MPEV3-019-2 складає 0,13 дюйма / об.

Електродвигун являє собою двигун змінного струму потужністю 115/200 вольт, 400 герц, 3 фази, вибухозахищений, вентилятор (з повітряним охолодженням). Охолоджувальне повітря від осьового вентилятора прямує через ребра, розташовані між статором і зовнішнім кожухом. Ротор є подвійною конструкцією з короткозамкненим ротором, яка забезпечує високий пусковий момент, але забезпечує високу ефективність роботи і забезпечує мінімальну вагу. Оскільки ротор порожнистий, він не тільки легший, але також забезпечує більшу площу поверхні для кращого охолодження. Унікальна технологія обмотки статора забезпечує більшу щільність намотування та знижує вагу двигуна. Обмотки захищені епоксидною, надміцною ізоляцією, яка має високу стійкість як до алкілфосфатного ефіру, так і до вуглеводневих рідин і забезпечує відмінний захист для обмоток при високих температурах.

Модель MPV3-019-2 включає численні конструктивні особливості для підвищення надійності та ремонтопридатності агрегату. Підвищена міцність на втому - всі виливки призначені для покращення втомних характеристик за рахунок специфічного конструктивного рішення, заснованого на аналізі кінцевих елементів та використанні покращених ливарних матеріалів.

Proven Yoke Design - конструкція ярма дозволяє використовувати втулки із затискним різьбленням середньої рукоятки. Це усуває необхідність тривалої проводки безпеки кріпильних деталей, що утримують черевики.

Цільний корпус із вбудованою пластиною клапана. Ця конструкція зменшує вагу упаковки та мінімізує вимоги до конверта. Найголовніше, що він усуває лінію поділу між традиційним корпусом та блоком клапанів. Витік із ущільнень розділової лінії високого тиску на цьому інтерфейсі традиційно був однією з причин видалення.

Основні операції насоса

Крутячий момент передається від електродвигуна на приводний вал насоса та підключений блок циліндрів та поршні. Насосна дія генерується поршнями, що рухаються всередині отворів блоку циліндрів. Оскільки ярмо знаходиться під кутом до приводного валу, обертальний рух валу перетворюється на поршневий рух поршня.

По мірі того, як поршень починає відходити від блоку циліндрів, тиск від випускного отвору крильчатки змушує текуче середовище через поршневе пристрій у пластині клапана в отвір циліндра. Поршневі черевики утримуються в хомуті за допомогою фіксуючої пластини для кріплення поршня і утримують фіксатор під час такту впуску. У міру того, як вал продовжує обертатися блоком циліндрів, поршень продовжує взуття після поверхні хомута підшипника. Це починає повертати поршень у його отвір, до блоку клапана. Рідина, що міститься в отворі, стискається, а потім виштовхується через вихідний отвір блоку клапана. Тиск на виході утримує поршень черевиків до поверхні хомута підшипника під час ходу нагнітання, а також забезпечує баланс тиску взуття та плівку рідини через отвір у поршні та взутті субблоці.

При кожному обороті приводного валу та блоку циліндрів , кожен поршень проходить через цикл накачування, описаний вище, заповнюючи один прийом та один такт розвантаження. Рідинка високого тиску надходить на вихід насоса. Внутрішній витік утримує корпус насоса заповненим рідиною для змащення та охолодження деталей, що обертаються. Виток повертається в систему через порт зливного отвору. Функції керування Нормальний режим відкачування: плоский компенсатор тиску відсічення є золотниковим клапаном, який утримується в закритому положенні за допомогою регульованого пружинного навантаження. К

коли тиск на виході насоса (тиск в системі) перевищує налаштування тиску, 3050 фунтів на квадратний дюйм (209 бар), котушка переміщається, щоб випустити рідину з виходу насоса поршень приводу. Сила поршня приводу призводить до того, що ярмо переміщається від свого максимального кута, щоб зменшити вихідний потік від насоса. Хомут підтримується всередині корпусу насоса двома підшипниками. При тисках нижче 3050 фунтів на квадратний дюйм (209 бар) він утримується на своєму максимальному вугіллі щодо центральної осі приводного валу силою пружини повернення. Зменшення потреби в потоці системи призводить до збільшення тиску на виході до точки, в якій пружина клапана компенсатора відхиляється, вимірюючи рідину високого тиску на поршень приводу. Зростаючий тиск у поршні приводу рухає ярмо до меншого кута, зменшуючи зміщення насоса і зменшуючи потік. Потік продовжує зменшуватися, поки тиск у системі не повернеться до заданого значення.

Збільшення потреби в потоці призводить до зменшення тиску в системі, дозволяючи пружині та котушці рухатися у напрямку їх невідхильного положення. Це призводить до зменшення тиску виконавчого механізму, а ярмо переміщається на більш високий кут, збільшуючи зміщення та витрату насоса. Потік продовжує збільшуватися, доки тиск у системі не повернеться до заданого значення.

Наявність уточнюйте у менеджера!

Характеристики
Стан Новий
Гарантійний термін, міс 12
Країна виробника Італія
Бренд Eaton
Чому ми?


Купити двигун з повітряним охолодженням у Гідромаркеті
 — значить переконається в якісному і тривалому функціонуванні з гарантійним терміном. від Ваших потреб.
Встановлюємо гарантійний термін 12 місяців для створення довірчих відносин.
Здійснюємо доставку в будь-який регіон України, ЄС та СНД , Зручним для Вас способом.
Гідромаркет — Ваш надійний постачальник високоякісної техніки.

Відгуки
Цей продукт не має коментарів.
Залишіть відгук
HideНаписати відгук
Заповніть форму та Ваше повідомлення буде надіслано до служби підтримки

* обов'язкові поля

Заповніть форму та Ваше повідомлення буде надіслано до служби підтримки

* обов'язкові поля