×

Реєстрація

Увійти

Потрібно ввести Ім'я!
Потрібно запровадити Прізвище!
Ім'я не є дійсним!
Прізвище не є дійсним!
Введіть правильну електронну адресу Наприклад (info@domain.com) !
Потрібно ввести Електронну адресу!
Електронна адреса вже зареєстрована!
Потрібно ввести Пароль!
Введіть правильний пароль!
Введіть 6 або більше символів!
Введіть 16 або менше символів!
Підтвердження пароля не збігається!
Потрібно прийняти умови та правила!
E-mail чи пароль неправильний!
Confirm that you are not a robot!
You did not pass the robot test. Please try again.
Код товару:697850047

Мотор-насос з рідинним охолодженням для авіатехніки Eaton MPEV3-056

Наявність: Є в наявності

Безкоштовна доставка
Зробимо доставку протягом 24 годин! Надсилаємо товар абсолютно будь-яким зручним способом.
Детальніше
Оплата
Наші клієнти можуть вибрати будь-який із доступних варіантів оплати – ми робимо все, щоб Вам було максимально комфортно
Детальніше
Гарантія
Надаємо 12 місяців гарантії на товар. Перед продажем все обладнання проходить додаткову діагностику.
Детальніше
Про нас
Ми працюємо з 2013 року, готові допомогти з ремонтом та встановленням на нашій СТО у Києві.
Детальніше
Опис

 Мотор-насос Eaton MPEV3-056 з рідинним охолодженням для авіатехніки

Гідравлічний насос з електродвигуном MPEV3-056-7A - 10A забезпечує допоміжну гідравлічну потужність для польових операцій та роботи на землі на літаках серії Boeing 727 та 737.

Гідравлічний насос, який подає живлення на керування польотом на сучасних літаках, є найважливішим компонентом. Визначення найкращого насоса для роботи пов'язане з трьома основними міркуваннями: • Надійність • Продуктивність • Економіка.

Модель MPEV3-056 - це високопродуктивний дизайн з низьким рівнем шуму, який заснований на перевірених технологіях та інноваційних концепціях для досягнення тривалої експлуатації та низьких експлуатаційних витрат. Ця моторна помпа змінного струму була розроблена спеціально для літаків Boeing 737 серії Boeing і може також використовуватися на літаках Boeing 727. Моторний насос складається з двигуна змінного струму, гідравлічного насоса зі змінним робітником об'ємом, коробки передач і бустерного насоса. Приводний двигун являє собою трифазний 400 Гц, 115 В змінного струму, який забезпечує 12 к.с. при 11,300 об/хв. Вбудований двигун охолоджується зовні рідинною сорочкою. Двигун перетворює електричну енергію в рух обертового валу для приводу редуктора, форсуючого насоса та вбудованого поршневого насоса. Цей електродвигун зарекомендував себе дуже надійно протягом багатьох років обслуговування авіакомпаній. Двигун охолоджується гідравлічною рідиною системи, що циркулює через охолоджувальну сорочку. Швидкість потоку охолодження встановлюється за допомогою отвору на випускній лінії охолоджувальної сорочки, і потік охолодження підтримується у всіх потоках поршневого насоса. Це забезпечує достатнє охолодження у будь-який час. Захист від перегріву електродвигуна забезпечується термічним вимикачем, який автоматично відкривається, коли температура двигуна перевищує 210°С. F (99° C) до 230° F (110 C). Термовиключатель автоматично скидається, коли температура досягає 160° F (71°C) до 140°; F (60° C). Мотор може бути забезпечений або байонетним роз'ємом для швидкого від'єднання, або розеткою з різьбовим з'єднанням, що має більші штирі для більшої струмової ємності.

Гідравлічний насос є вбудованою поршневою конструкцією, яка включає новітню сучасну технологію з меншою кількістю деталей і спрощеною збіркою. Обертаючі частини вбудованого насоса є спільними з моторним насосом Eaton Vickers AC, який використовується на літаках Boeing 757/767 та 747-400. Основна обертова група має максимальне розрахункове зміщення 0,56 CIRі номінальною швидкістю 8200 об/хв. У цьому агрегаті (MPEV3-056-7A) номінальне зміщення становить 0,452 CIRз частотою обертання 3200 об/хв. Комбінація зменшеного зміщення та нижчої швидкості забезпечує підвищену надійність та тривалий термін служби. Насос оснащений компенсатором тиску для регулювання витрати насоса вище за номінальний тиск 2850 фунтів на квадратний дюйм (197 бар). Мінімальна подача 5,7 г/хв (21,57 л/хв) підтримуватиметься при тисках до 2700psig (186bar). Повне обрізання (нульовий потік) досягається при 3025 ± 25psig (209bar). Коробка передач немає як такої, вона утворюється шляхом складання секції буріння на складальний вузол двигуна. 57-зубчаста шестерня, зібрана на приводному валу крильчатки, приводиться в дію шестірнею з шістьма зубцями, розташованою на валу двигуна. Вихід дорівнює 3,56: 1. Редуктор використовується для оптимізації розмірів та ваги електродвигуна. Редуктор змащується та охолоджується рідиною системи, що циркулює через коробку передач за допомогою робочого колеса. У секції прискорення використовується робоче колесо відцентрового насоса для наддуву тиску текучого середовища, що є на вході в моторну помпу. Це дозволяє поршневому насосу працювати при вхідному тиску значно нижче атмосферного, аж до 5,0 дюймів абсолютного вмісту ртуті. Насосний насос також забезпечує безперервне джерело охолоджуючого потоку для електродвигуна, ущільнення валу та порожнини коробки передач.

Наявність уточнюйте у менеджера!

Характеристики
Стан Новий
Гарантійний термін, міс 12
Країна виробника Італія
Бренд Eaton
Чому ми?


Купити мотор-насос у Гідромаркеті
 — значить переконається в якісному і тривалому функціонуванні з гарантійним терміном. від Ваших потреб.
Встановлюємо гарантійний термін 12 місяців для створення довірчих відносин.
Здійснюємо доставку в будь-який регіон України, ЄС та СНД , Зручним для Вас способом.
Гідромаркет — Ваш надійний постачальник високоякісної техніки.

Відгуки
Цей продукт не має коментарів.
Залишіть відгук
HideНаписати відгук
Заповніть форму та Ваше повідомлення буде надіслано до служби підтримки

* обов'язкові поля

Заповніть форму та Ваше повідомлення буде надіслано до служби підтримки

* обов'язкові поля