Увійти
Реєстрація
Увійти
Паркувальний гальмівний клапан Parker для авіатехніки
Паркувальний гальмівний клапан Parker
Паркувальні гальмівні клапани розташовані в гальмівних магістралях між головними циліндрами та гальмами. Вони використовуються, щоб утримувати тиск у гальмах на повітряному судні як спосіб запобігання руху літака під час заземлення. П
аркувальні гальмівні клапани мають два вхідні отвори або фітинги, з'єднані з провідними циліндрами та двома вихідними отворами або фітингами, з'єднаними з нижніми гальмами. Вони приводяться в дію за допомогою важеля керування, який механічно прикріплений стрижнем або кабелем до кабіни.
Лінійне переміщення штока або троса пілота призводить до обертання важеля керування, що обертає внутрішній розподільний вал гальмівного паркового клапана. Цей рух розподільного валу відкриває або закриває внутрішні килимки. Поплавки допускають двосторонній потік, коли клапан знаходиться у відкритому положенні і односторонній потік, тільки від входу до виходу, коли клапан знаходиться в закритому положенні. вимог клієнтів. Мікровимикач або датчик наближення є загальним доповненням, яке забезпечує зворотний зв'язок, щоб пілот знав положення важеля управління. Теплові запобіжні клапани також зазвичай додаються для забезпечення скидання тиску гальмівної гідравліки. Тепло, що генерується під час зупинки, може мігрувати до системи, коли літак припаркований. Це запобігає ненавмисному стиску гальм за межі їх проектних обмежень.
Пружинні акумулятори підтримують тиск на гальма. Акумулятори гальмівних клапанів використовуються в додатках, де повітряне судно може бути припарковане протягом дня і необхідно для підтримки цього тиску протягом ночі. Як правило, температура навколишнього повітря зменшується вночі, що призведе до зниження тиску гальмівного тиску. Акумулятор паркового гальмівного клапана призначений для запобігання падінню тиску гальма нижче за межі, необхідні для утримання літака.
Паркувальні гальмівні клапани можуть також мати встановлені вимикачі тиску, які електрично закриваються, коли гальмівний тиск досягає певного значення. Це може бути налаштовано на включення світла в кабіні як зворотний зв'язок для пілота. Менш поширений датчик тиску, який використовується для визначення фактичного тиску в гальмівній системі.
ЗАСТОСУВАННЯ: авіація загального призначення, легкі форсунки, турбогвинтові пасажирські та вантажні літаки.
ОСОБЛИВОСТІ:
• Анодований корпус - захист від корозії
• Стопорні штифти для важеля керування - дозволяє точно та відкрито відкривати та закривати положення важеля керування
• Зроблено в Америці
ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ:
• Тепловий запобіжний клапан
• Безконтактний перемикач
• Мікроперемикач
• Акумулятор
• Датчик тиску
• Реле тиску
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ТЕМПЕРАТУРА (F) -65 ° -275 ° F
ОБЕРТАННЯ 60 ° - 90 °
ВАГА (LBS) від 0,5 фунта до 5,5 фунтів
Стан | Новий |
---|---|
Гарантійний термін, міс | 12 |
Країна виробника | США |
Бренд | Parker |
Купити гідравліку в Гідромаркеті — значить переконається в якісному і тривалому функціонуванні з гарантійним терміном. від Ваших потреб.
Встановлюємо гарантійний термін 12 місяців для створення довірчих відносин.
Здійснюємо доставку в будь-який регіон України, ЄС та СНД , Зручним для Вас способом.
Гідромаркет — Ваш надійний постачальник високоякісної техніки.