Увійти
Реєстрація
Увійти
Напіввагон суцільнометалевий модель 12-955 з глухим кузовом.
Виробництво призупинено!
Вагон призначений для перевезення насипних нелилоподібних, навалочних, штабельних та штучних вантажів, що не потребують укриття від атмосферних опадів.
Напіввагон зі зварним кузовом, обладнаний внутрішніми та зовнішніми поручнями-сходинками, автоматичним гальмом стоянки, автозчепкою СА-3 з типовим поглинаючим апаратом. Несучі та відповідальні елементи кузова та рами виготовлені з низьколегованої сталі. Застосовані профілі змінного перерізу для стійок бічної стіни без збільшення маси тари збільшать міцність стійки в закладенні. Ходова частина складається з двовісних візків, модель 18-100, для колії 1520 мм або 1435 мм (на вимогу замовника). Відкритий зверху кузов дозволяє максимально механізувати навантаження.
Вивантаження напіввагону здійснюється на перекидачі. Надання ухилу та наявність відбортування в настилі підлоги покращує висипання вантажу при розвантаженні на перекидачах.
Конструктивні відмінності напіввагону мод. 12-955 від загальноприйнятих конструкторських рішень для аналогічних систем:
- обшивка бічних та торцевих стін виконана з гладкого листа замість гнутого профілю;
- за рахунок збільшення обсягу кузова до 88 м3 і зниження маси тари до 23 тонн збільшено вантажопідйомність піввагону до 71 т.;
- бокові стіни, виконані з нахилом 1,5°, а також настил підлоги, відігнутий уздовж бічних стін під кутом 45°, покращують висип вантажу під час розвантаження;
- на торцевій стіні встановлені три пояси та чотири посилення П-подібного перерізу, що забезпечують її достатню жорсткість для сприйняття навантажень від зіткнень.
Зазначені зміни у конструкції вагона дозволяють більш ефективно використовувати його для перевезення вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів, підвищити міцність торцевої стіни як найслабшого вузла вагона.
Застосовані профілі змінного ведення для стійок бічної стіни дозволяють без збільшення маси тари збільшити міцність стійки в закладенні.
Технічна характеристика:
Вантажопідйомність, т | 71 |
Маса тари, не більше, т | 23 |
Максимальне статичне навантаження від колісної пари на рейки, кН (тс) | 230.5 (23.5) |
Об'єм кузова, м3 | 88 |
Довжина по осях зчеплення автозчепів, мм | 13920 |
База, мм | 8650 |
Ширина максимальна, мм | 3200 |
Кут нахилу бічних стін кузова, град | 1,5 |
Висота від рівня головок рейок, мм | 3670 |
Система розвантаження | вагоноперекидач |
Візка 2-вісна | Модель 18-100 |
Конструкційна швидкість, км/год - у навантаженому стані - у порожньому стані |
120 120 |
Ширина колії, мм | 1520, 1435 |
Габарит за ГОСТ 9238 | 1-ВМ |
Країна виробника | Україна |
---|
Наша компанія не реалізує вживані вагони. Наша компанія продає абсолютно нові вагони вищої якості. Наші товари захищені сертифікатами якості та мають гарантію. Жодний вагон не може бути в експлуатації довше, ніж новий. Тому купуючи новий вагон-платформу, Ви отримуєте товар із гарантійним терміном та впевненість у працездатності гідравлічної системи завтра!