Увійти
Реєстрація
Увійти
Вагон-платформа для перевезення сталі в рулонах 13-975
Виробництво припинено!
Вагон призначений для перевезення сталевого листового прокату в рулонах діаметром від 950 до 2050 мм, з шириною смуги від 900 до 1800 мм і масою рулону від 5 до 24 т, що вимагає захисту від атмосферних опадів.
Експлуатація вагона проводиться промисловими підприємствами та транспортними компаніями України, держав СНД та Балтії.
Конструктивні відмінності вагона від аналогів:
При розробці вагона мод. 13-975 були застосовані такі конструкторські рішення, що відрізняються від загальноприйнятих для конструкцій вагонів-платформ:
- для захисту вантажу від атмосферних опадів вагон має кузов, що представляє собою чотири зсувні суцільнометалеві секції з можливістю переміщення одна в іншу попарно, і дві нерухомі торцеві стіни, закріплені в консольних частинах рами вагона; по периметру секцій та торцевих стін встановлено лабіринтні ущільнення;
- зсувні секції виконані у вигляді каркасної конструкції аркового типу із замкнутих профілів квадратного перерізу, що забезпечують секціям кузова стійкість та міцність, з обшивкою з тонкого листа;
- переміщення зсувних секцій здійснюється за допомогою роликових опор на підшипниках кочення по напрямних на бічних балках рами без заїдання від зусилля від 294 до 490 Н (від 30 до 50 кгс), тобто.вручну одним робітником (з будь-якої сторони);
- пристрій зсувного кузова забезпечує можливість навантаження та розвантаження вагона за допомогою крана або навантажувача, забезпечує доступ до навантажувальної платформи на половині її довжини з будь-якої сторони чи посередині, а також забезпечує зручність огляду вагона під час проведення приймально-здавальних операцій.
На рамі встановлюються шість знімних ложементів зварної конструкції з п'ятьма місцями для укладання сталевого листового прокату в рулонах з поперечним розташуванням щодо поздовжньої осі вагона. На ложементах встановлюються пересувні упори, що обмежують переміщення вантажу у поперечному напрямку. Поверхні ложементів, що торкаються рулонів, мають захисні покриття, що оберігають рулони від пошкодження.
Механізм замикання призначений для фіксації секцій вагона попарно в транспортному положенні та пломбування вагона.
Механізм замикання являє собою монтовані на лобових листах по обидва боки вагона чотири ручні механічні приводи (черв'якові пари з правою або лівою нарізкою зубів), пов'язаних:
- між собою попарно поперечними валами;
- подовжніми валами з важелями механізмів замикання.
Одним приводом з будь-якої сторони вагона здійснюється замикання двох секцій (половини кузова вагона).
Вагони подаються під навантаження із закритими секціями, зафіксованими в транспортному положенні.
Вагони-платформи з розсувним кузовомзабезпечують збереження вантажу, дозволяють суттєво скоротити час та трудовитрати вантажно-розвантажувальних робіт.
Технічна характеристика:
Вантажопідйомність, не більше, т | 70 |
Маса тари, не більше, т | 24 |
Максимальне статичне розрахункове навантаження від колісної пари на рейки, кН (тс) | 230,5 (23,5) |
Питома матеріаломісткість (коефіцієнт тари), т/т | 0,34 |
Довжина по осях зчеплення автозчепів, мм | 11920 |
База, мм | 7700 |
Ширина максимальна, мм | 3255 |
Висота від рівня головок рейок, мм | 5120 |
Висота від рівня верху головок рейок до осі автозчеплення, мм | 1060 |
Кількість ложементів (місць) для укладання рулонів, шт | 6 (5) |
Довжина ложемента, мм | 2700 |
Розташування ложементів щодо рами | поперечне |
Кількість осей, шт | 4 |
Візка 2-вісна | Модель 18-100, 18-1750, 18-1750-01 |
Конструкційна швидкість, км/год | 120 |
Ширина колії, мм | 1520 |
Габарит за ГОСТ 9238 | 1-Т |
Наявність уточнюйте у менеджера!
Країна виробника | Україна |
---|---|
Бренд | Стахановский вагоностроительный завод |
Наша компанія не реалізує вживані вагони. Наша компанія продає абсолютно нові вагони вищої якості. Наші товари захищені сертифікатами якості та мають гарантію. Жодний вагон не може бути в експлуатації довше, ніж новий. Тому купуючи новий вагон-платформу, Ви отримуєте товар із гарантійним терміном та впевненість у працездатності гідравлічної системи завтра!